Re: [NETVAERK] Propblemer med iptables og portforwarding

Hey

Saa fik jeg endelig l/ost problemet, men det blev ikke ved hjaelp af iptable.
Jeg syntes det er underlig jeg ikke fik det til at virke med iptables da
problemet forekommer relativ simple, men naar....

Jeg kunne have brugt en proxy server, men da det ikke kun dreje sig om
port 80
ville det ikke vaerer relavandt.

L/osningen blev istedet 2 scripts (en til hver port) som k/orers ved opstart,
og der g/or brug af ssh:

sslug@sslug:~# cat /sbin/tunnel_mysql
#!/bin/bash
while true; do ssh -l root -N -n -g -L 3306:192.168.9.4:3306 192.168.9.4;
done
sslug@sslug:~# cat /sbin/tunnel_www
#!/bin/bash
while true; do ssh -l root -N -n -g -L 80:192.168.9.4:80 192.168.9.4; done
sslug@sslug:~#

MVH
Allan W. Nielsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-07-15, 00:01 CEST [an error occurred while processing this directive]