Re: [NETVAERK] Propblemer med iptables og portforwarding

In <sslug@sslug> Ole Kofoed Hansen <sslug@sslug> writes:

> [...]
>>> 192.168.10.0/24 aabner en browser og gaar til addressen

>Henrik, jeg tror du misforstår problemstillingen.

Muligvis, jeg havde vist overset at webserveren var placeret på samme
box som firewall'en.

    iptables -t nat -A PREROUTING \
	--protocol tcp --destination-port http -d 192.168.10.14 \
	-j DNAT --to 192.168.9.4

skulle gøre det.

Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-07-15, 00:01 CEST [an error occurred while processing this directive]