Re: [NETVAERK] Postfix forward mail til script

> Så lykkes det! Det var en syntax fejl i alias_maps, det skal være:
> 'perlscript: |/sti/til/perlscript' i min opsætning!
> Men hvad hedder variablerne i perl der indeholder mailen?

Jeg vidste godt det ikke var denne syntax, men nu har du lært en
del mere. :)

Dette er faktisk rigtigt at jeg ikke er helt sikker på, men jeg tror
du kan gøre sådan her:

my $indhold_af_mail = <STDIN>;

I et bash script har jeg brugt ($$ er nuværende pid):
cat - > /tmp/mail.$$

Mvh. Jesper