Re: [NETVAERK] Dns

Morten Winther wrote:
Hej

Jeg er helt ny i brugen af linux, jeg skal lave en DNS server i fedora core
6 men jeg har fået service startet men jeg kan ikke finde routnings tabelen
så jeg kan skrive i tabellen.

Er der nogen der har en vejledning til dette, vil jeg gerne låne den eller
vi det findes på en siden på nettet.

Venlig hilsen.

Morten Winther.

Marineoverkonstabel.

Korvetten Peter Tordenskiold.

hvad mener du med "routnings tabelen" i forhold til DNS ?

hvis du vil se "routnings tabelen" kan du i en konsol gøre det med

route -n

Men jeg er lidt i tvivl om det er dette du er på jagt efter!!

/Frank

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]