Re: [NETVAERK] vmware netproblemer

E. Sjørlund wrote:

> Huskede du at give din gæst to netkort?

Det burde egentlig ikke være nødvendigt. Man kan bare skifte det
eksisterenes "adgang" fra at være bridget til eth0 til at være bridget
til eth1 eller NAT'et eller whatever.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]