Re: [NETVAERK] vmware netproblemer

E. Sjørlund wrote:

> Næppe, men installerede du flere netkort med vmware-config.pl?
> Du skal svare ja til flere "bridged" netkort, så der bliver oprettet et
> virtuelt kort til både dit faste og dit trådløse netkort. Herefter giver
> du dine gæstemaskiner to netkort, og afhængigt af hvilket der kører på
> værten, vil gæsten så kunne bruge det.
>

> .

Nu har jeg prøvet bridged med begge netkort. hhv. vmnet0 -> eth0 og
vmnet1 -> eth1 og vice versa. Det havde ingen effekt på bridged setup,
så NAT lader til at være løsningen for mig.

/Ole

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]