Re: [NETVAERK] vmware netproblemer

Hej Ole
Jeg har installeret vmware server på min Gentoo Linux.
Som guest OS har jeg installeret en Win XP Home Edition (bare for
sportens skyld).
Netværket er bridged, så min WinXP kan arbejde direkte på mit trådløse
kort. Og jeg har ikke lavet noget NAT.
Kunne det være en begrænsning i den trådløse driver ? Har du mulighed for at teste med et std. kablet netkort ?

Hvorfor kan jeg ikke pinge andet end mit host OS fra guest OS? Nogle gode idéer?
Kører vmware-server her på min Gentoo uden problemer. Havde dog problemer efter en kernel-opgradering - vmware-config.pl blev kaldt fra /usr/bin men Gentoo's vmware configscript ligger i /opt/vmware/server/bin/

Måske er det det som driller ?

/Jeppe

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]