Re: [NETVAERK] ligelig fordeling af trafik på interfaces

Den Tue, 08 May 2007 22:17:24 +0200. skrev Jan Trøjgaard:

> Kan det her bruges til noget?
> http://tldp.org/HOWTO/Adv-Routing-HOWTO/lartc.rpdb.multiple-links.html

Hmm, det bygger på at man opbygger to tabeller med adresser på hver af
interfacene. Jeg ville hellere have noget helt generelt, hvor jeg ikke
behøvede at kigge på adresserne. Men måske kunne man bare lave de to
sæt af adresser ens. 8.0.0.0/1?

Hilsen
keld

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]