Re: [NETVAERK] ligelig fordeling af trafik på interfaces

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Hej!
>
> Jeg kunne godt tænke mig at øge båndbredden på en maskine, ved at
> sætte to 100 mbit/s interfaces på den. Og så fordele den udgående
> trafik ligeligt på begge interfaces. Kan man det, fx med noget tc?
> Dvs når jeg sender en pakke ud til den samme destination, så skal den
> skiftesvist sendes via det ene interface og så via det andet interface.
> Evt generelt for n antal interfaces.
Jeg kender ikke noget til det, ud over at det skulle hedde multiplexing, jeg
søgte med ordene; Linux internet multiplexing, på google. Men da mit
kendskab, på området er lig nul forplumre resultaterne sig, for mig. jeg er
dog stadig sikker på at det hedder multiplexing.

Håber det kan være en hjælp.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]