XDM på vserver

Hej alle

Jeg har en vserver installation hvor jeg kører xdm på både host og i en vserver-gæst. Men når jeg forsøger at få kontakt til gæsten får jeg fat i hosten. Stopper jeg hostens xdm kan jeg få fat på gæsten.

Jeg har prøvet at ændre porten på gæsten således der ikke kommer en konflikt dér. Men lige meget hjælper det. Så jeg skal have isoleret host og gæst fra hinanden, da hosten åbenbart tager alle indkommende forbindelser, og undertrykker gæsten. Nogle forslag til hvordan jeg kan gøre dette ?

Lars Brandi Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]