Re: [NETVAERK] Problemer med reverse lookup

Hej Peter, tak for din interesse :-)

Hvis jeg kunne få verificeret OM problemet er på mine DNS'er ELLER fejlinfo
på root-serverene ville det være kanon, men jeg ved ikke hvordan jeg kan få
dette bestemt.

Hvis det skyldes manglende eller forkert info i root-serverene aner jeg
faktisk ikke hvad jeg kan/skal gøre.

/Bjørn