Re: [NETVAERK] Underlige linjer i maillog

Henrik Christian Grove skrev:

Har du noget spam-/virus-filter der forsøger at bounce post du ikke vil
modtage? Så er problemet nok at nogen forsøger at spamme dig med de
yahoo-adresser som afsender. Det eneste du kan (og bør) gøre er at sætte
dit spam-/virus-filter til ikke at bounce post, i de fleste tilfælde er
afsenderadressen (som er alt du har på det tidspunkt de fleste af den
slags løsninger kører) alligevel forfalsket, sådan at du bare generer en
uskyldig.

.Henrik

Nej ikke lige i øjeblikket, en opdatering af clamd ødelagde min amavisd. I øvrigt havde jeg ikke sat min amavisd til at bounce.
Jeg må jo snarest til at afinstallere og reinstallere amavisd, den er i øjeblikket bare slået fra.

--
Bjørn Fahnøe
Tagensvej 109B