Re: [NETVAERK] Iptables og hvordan man kommer udenom prerouting

----- Original Message ----- From: "Bent Bagger" <sslug@sslug>
Subject: Re: [NETVAERK] Iptables og hvordan man kommer udenom prerouting

Har du prøvet at tilføje '-s ! 10.30.95.0/16' til din firewall-regel? Bemærk udråbstegnet, der er negation.

Nej, det har jeg godt nok ikke. Jeg skal lige have det testet.
Jeg har dog så lige et spørgsmål. Kan jeg sætte et "uendeligt" antal -s ! x.x.x.x/yy ind i en firewall regel eller er det kun en ?

Mvh

Brian Møller