Re: [NETVAERK] Iptables og hvordan man kommer udenom prerouting

Brian Møller wrote:
 Tilligemed er det ikke alle addresser der har det lige godt med at blive
> kørt igennem en proxy og derfor vil jeg gerne have mulighed for at en
> destination-ip ikke bliver proxy-fixeret.

Kunne du ikke løse problemet i din proxy? Altså definere/configurere
der, at al denne eller hin trafik blot skal gå direkte videre. Jeg kunne
forestille mig, at din proxy havde indbygget noget cache, som kunne
virke forstyrrende.