Iptables og hvordan man kommer udenom prerouting

Hej

Jeg har en prerouting regel der gør at alt trafik på port 80 bliver ledt videre til 3128
iptables -t tproxy -A PREROUTING -p tcp -m tcp --dport 80 -j TPROXY --on-port 3128

Jeg kan ikke se mig ud af hvordan jeg får enkelte source- eller destination-ip'er til ikke at blive taget af ovenstående regel. Iptables er ikke det jeg er hårdest til.

Nogen her der har et hurtigt svar ?

Mvh

Brian Møller