Re: [NETVAERK] Kan man vippe en fremme fugl af nettet?

Michael Rasmussen wrote:

> Det er med garanti ISP'ens router. Den måde Erling har sat sit net op
> på, betyder at hans netværk kører i bridge mode mod sin udbyder,
> hvorfor MAC-adresser mellem Erlings termineringspunkt og første router
> hos ISP'en er synlige for Erling. Erlings server indgår sådan set i
> samme net-segment som hans udbyders første router, set fra Erling.

Tak for alle svarene, jeg er nu uvidende på et lidt højere niveau, og
kan fx. undgå begå net-selvmord.

I mellemtiden har jeg fundet frem til etherape, som på det fornøjeligste
står og leger pauseskærm på min server (ikke på den jeg skrev om). Det
er de mærkværdigste steder, der forbindes med, og så kan man jo fundere
lidt over det.