Re: [NETVAERK] Kan man vippe en fremme fugl af nettet?

Niels Elgaard Larsen wrote:
> Det var mystisk. Har set på trafikken?

> Ja, men det er jo et frit opfundet IP nummer, og der er nok at vælge
> mellem.

> iptables -A FORWARD   -mac 00:0F:23:E1:9E:70  -j DROP

Jeg kører med SuSE Firewall, og har derfor ikke rigtigt styr på andet
end at åbne/lukke for tjenester på de forskellige grænseflader.

Kommandoen du skrev giver:

# iptables -A FORWARD   -mac 00:0F:23:E1:9E:70  -j DROP
iptables v1.3.6: Couldn't load match
`ac':/usr/lib/iptables/libipt_ac.so: cannot open shared object file: No
such file or directory

Er -m ikke en option (og ac derfor uforståelig)?