RE: [NETVAERK] test grundet en windows server

Anders Gnistrup wrote:

> Jo, sorry.
>
> Der er ganske vist et spørgsmål, men det er jo ret window specifikt.
Ok, et spørgsmål mere, så er det et kinder æg \0/
Men jeg altså kender ikke noget til windows-servere, men måske jeres admin
skulle have et opgraderingskursus, hvis han ikke ved hvad han skal gøre.

Prøv at stille spørgsmålet, om windows, på eksperten.dk, der skulle den
rette ekspertise være, for windows-relateret spørgsmål.