Re: [NETVAERK] Trådlø s opkobling

On Mon, Jan 29, 2007 at 22:22:49 +0100, Poul Fogt wrote:

> Frank Damgaard var så venlig at give mig et godt råd på mit nødråb.
> Tak for det, mange tak-
> Men, som jeg skrev har jeg ikke megen indsigt i Linux, så selv om jeg nu
> har anskaffet den foreslåede ASUS WL 167 G med cdrom og drivere, så går det
> altså ikke så let for mig.
> Jeg har prøvet at finde ud af hvordan driveren kunne installeres, men nej -
> jeg fik dog overført den selvudpakkende fil til HOME MAPPEN.

Driver skal ikke installereres, den er med i Ubuntu 6.10

Jeg prøvede hjemme hos mig, og min bror i Jylland havde heller
ikke problemer med sin ubuntu 6.10.
Jeg har også prøvet med ubuntu 6.06LTS, og her kunne jeg ikke får
det til at virke.

PS.
Det er kun at bruge System->Administration->Netværk og sætte op
i  "trådløs forbindelse", og aktivere forbindelse med fluebenet.

--
mvh Frank Damgaard  |