Specielt Dual Nic netkort

Hej

Jeg skal have opstillet en bridge på min arbejdsplads (jeg har lavet den; men kører test pt. i en virtual-maskine på en VMware ESX) i en fysisk maskine.
Jeg skal til dette formål bruge et dual netkort som fungerer som to alm. netkort når der er strøm på maskinen; men hvis strømmen ryger så bliver der lukket et relæ og der vil være adgang lige igennem netkortet, så alt stadig virker.

Jeg har hørt om lign. netkort; men de har siddet i div. blackbox-produkter og jeg har ikke nogle navne lige på tungen.

Er der nogen af jer kloge hoveder der kender til et sådant netkort og hvor det evt. kan købes ?

Mvh

Brian Møller