Re: [NETVAERK] Udskiftning af router/firewall

"David Bo Jensen" <sslug@sslug> writes:

> I de papirer jeg har fået fra tdc, ser jeg, at der for deres firewall står:
>
> ip-nummer/32 (255.255.255.255)
> (loopback interface)
>
> Ovennævnte netmaske indikerer, at der kun er en komputer på subnettet, men
> hvor er så gateway'en?

Der er formodentlig tale om en eller anden form for Point-to-Point
forbindelse. Så kan der sagtens være tale om at interfacet
tilsyneladende har et ip-nummer på et /32-subnet.

Man kan ikke gætte på hvad den anden ende af p-to-p-forbindelsen har
af ip-nummer.\

//Makholm