Udskiftning af router/firewall

Jeg har en firewall som tdc har installeret med fast ip-nummer, og som jeg
ønsker at udskifte med min egen.

I de papirer jeg har fået fra tdc, ser jeg, at der for deres firewall står:

ip-nummer/32 (255.255.255.255)
(loopback interface)

Ovennævnte netmaske indikerer, at der kun er en komputer på subnettet, men
hvor er så gateway'en?

Min egen firewall kræver, at jeg indtaster en gateway, hvilket nummer har
den?