Re: [NETVAERK] store ping tider

I sslug.netvaerk, skrev Frank Damgaard:

>  Efter at jeg skiftede til fullrate fra Tele2/Tiscali har jeg opdaget at
>  pingtider til sslug.dk er oppe på ca. 320ms
>  Det gælder faktisk så vidt jeg kan teste hele tele2/uni2.

Hold da op!
sslug@sslug:/tmp$ ping sslug.dk
PING sslug.dk (130.228.2.150) 56(84) bytes of data.
64 bytes from www.sslug.dk (130.228.2.150): icmp_seq=1 ttl=53 time=6.67
ms

>  Andre IP er langt mindre, tyge.sslug.dk og cybercity.dk, er 40-50 ms,

sslug@sslug:/tmp$ ping cybercity.dk
PING cybercity.dk (212.242.42.44) 56(84) bytes of data.
64 bytes from newsite.cybercity.dk (212.242.42.44): icmp_seq=1 ttl=53
time=10.0 ms

sslug@sslug:/tmp$ ping tyge.sslug.dk
PING tyge.sslug.dk (130.225.226.90) 56(84) bytes of data.
64 bytes from cvs.sslug.dk (130.225.226.90): icmp_seq=1 ttl=51 time=8.02
ms

Det er nok det man får for ikke at skulle gennem telefonnettet for at få
forbindelse.

Jesper (der er kunde hos http://www.parknet.dk)