exclude MAC-adress from dhcp server

Hej.

Py ha jeg har googlet i flere timer. Finder ikke det jeg søger, kun når det handler om windows dhcp.....og jeg kører FC4.
Er der mon nogle der kender den linie jeg kan indsætte i dhcpd.conf for at få den til at excludere en macadresse, idet den dims jeg har allerede har et ip-nummer og ikke er i stand til at få en tildelt via DHCP. På forhånd tak.
Venlig hilsen Sonne