Re: [NETVAERK] Captive portal og boligforenings-ne tværk

Jon Bendtsen skrev:

> Hvad med at bruge digital signatur ?

Er det du foreslår at man logger direkte på navnet i certifikatet?
Det lyder som en rigtig fornuftig idé.  Jeg kan ikke huske om OpenVPN
automatisk logger navnet i certifikatet, når der etableres en
forbindelse, men det kan man jo nok få det til.

Jacob
--
»I like it when the support group complains that they have
 insufficient data on mean time to repair bugs in Ada