Re: [NETVAERK] Analyse af netværkstrafik

Det hele afhænger af hvor smart adsl-routeren er. Hvis den kan sættet filtre
op for IP's laver du et filter for hver IP på de 20 maskiner (se i dhcp for ip)
filtret sættes bare til passthrue eller hvad det nu er kaldt på din kasse. Du
skal lave to filtre for hver ip op/ned og du skal aktivere tælleren hvor hvor
mange gange denne regel har været brugt. Der burde give et billedet af
hvilken maskine der genererer flest kald uden at kende porte.

stig