how to freeRadius

Hej jeg er ny på netværk admin's området, og jeg er blevet sat til at få en freeRadius server op og køre på det trådløst net.

Er der nogle her som har haft held til at få en sådan op og køre ?
Jeg ville være tilfreds hvis der var nogle der kunne kom med nogle nyttige sider jeg ville kunne kikke på, jeg bruger SuSE 10.0 på den server der skal køre den; hvis det er en hjælp

Mange Hilsner
Henrik Dige Semark