vpn klient driller

Jeg prøver at oprette en VPN forbindelse til firmaets netværk hvor jeg har
fået udleveret nogle keys og en OpenVPN konfigurationsfil der ser sådan
ud:

client
dev tun
proto udp
remote fw.domain.com 5010
persist-key
persist-tun
ca ca.crt
cert jwl.crt
key jwl.key
verb 3

Som root kører jeg så openvpn på den fil og umiddelbart ser den ud til at
etablere forbindelsen uden fejl og afslutter med "Initialization Sequence
Completed", men det virker ikke som min computer bruger forbindelse, for
jeg kan ikke komme ind på de sider jeg burde og fx myip.dk giver min egen
IP, så den bruger tilsyneladende min almindelige netforbindelse.
Noget jeg mangler at gøre?

vh
Jeppe Larsen