Re: [NETVAERK] Postfix kan ikke kontakte localhost 127.0.0.1

Bjørn Fahnøe skrev:
Christian Joergensen skrev:
Christian Joergensen skrev:
Bjørn Fahnøe wrote:
Ja jeg har content_filter på port 10025, jeg kan ikke se om det kører.

Hvorfor ikke?

Bjørn Fahnøe wrote:
Ja jeg har content_filter på port 10025, jeg kan ikke se om det kører.

Hvorfor ikke?

Jeg kan se at postfix aktiverer filter, men jeg kan ikke se, hvor det kommer fra og om det kører.
Alle indstillinger ligner min nuværende server, bortset fra at jeg endnu ikke har installeret amavisd.
Dette er linjen i main.cf for postfix
content:filter = lmtp-filter:127.0.0.1:10025
Bjørn

Det hedder selvfølgelig content_filter
I øvrigt har jeg set på en anden mailserver jeg også administrerer, den har ikke amavisd og den har ikke noget filter.
Jeg har dog prøvet at slå filtret fra, tror jeg nok, man skal jo genstarte osv. Måske har jeg ikke været vægen nok, det meste foregik i nat.
Jeg kan desværre ikke køre med begge servere samtidigt, de skal jo have samme ip. Desuden er og skal den også sambaserverver for mit hjemmenetværk.