Re: [NETVAERK] Postfix kan ikke kontakte localhost 127.0.0.1

Christian Joergensen skrev:
Christian Joergensen skrev:
Bjørn Fahnøe wrote:
Ja jeg har content_filter på port 10025, jeg kan ikke se om det kører.

Hvorfor ikke?

Bjørn Fahnøe wrote:
Ja jeg har content_filter på port 10025, jeg kan ikke se om det kører.

Hvorfor ikke?

Jeg kan se at postfix aktiverer filter, men jeg kan ikke se, hvor det kommer fra og om det kører.
Alle indstillinger ligner min nuværende server, bortset fra at jeg endnu ikke har installeret amavisd.
Dette er linjen i main.cf for postfix
content:filter = lmtp-filter:127.0.0.1:10025
Bjørn