Re: [NETVAERK] Postfix kan ikke kontakte localhost 127.0.0.1

Jesper Krogh skrev:
I sslug.netvaerk, skrev Bjørn Fahnøe:
 Jeg har installeret en ny postserver, og alt ender i Mail Queue.
 Fejlmeddelelse:
delivery temporarily suspended: connect to 127.0.0.1[127.0.0.1]: Connection refused
 Jeg har aldrig haft den fejl før.
 Hvad kan det være

Har du Contentfilter- eller policy-daemons på localhost som postfix skal
snakke sammen med? Det giver typisk denne fejl, hvis de ikke kører.

Jesper
Ja jeg har content_filter på port 10025, jeg kan ikke se om det kører.
Jeg har desuden følgende fejl i min log:
iface.c: interface_mdns_mcast_join() called but no local address available
Bjørn