Re: [NETVAERK] Spam-filter

On Mon, 16 Oct 2006 21:55:29 +0200
Christian Wix-Nielsen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg søger et spam-filter, som er nemt at have med at gøre, dvs.
> bruge, installere og opdatere. Jeg bruger Fedora. Nogen forslag?
> Mvh.,
> Chr.

Hvilken mail klient? sylpheed-claws har mulighed for at bruge diverse
spam scannere via plugins, Mozilla Thunderbird ligeså.
Personligt bruger jeg bogofilter i sylpheed-claws - det fanger de
sidste 2-3% som slipper igennem mine filtre på mailserveren.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk