Re: [NETVAERK] apache gennem NAT virker ikke

Kristian Nørgaard skrev:
Jeg tror du skal kigge lidt på dine nat-regler. Evt. reloade din router.

Dette er en tcp-trace fra mig til dig :-)

Interessant... - men kan du fortælle lidt om hvad du læser ud af det?
At jeg burde modtage samme svar på 2 åbne services.
8 * * *

Hvad betyder stjernerne her?
Det betyder at jeg ikke modtager svar. Enten fordi noget går tabt, eller fordi noget ikke gider svare :-)

9 0x535fc91d.banxx3.adsl-dhcp.tele.dk (83.95.201.29) [open] 24.954 ms 22.174 ms 21.952 ms

Er det rigtigt forstået at din trace påstår at port 80 er åben, men 22 lukket?
Ja, det ser sådan ud, og her er jeg på lidt usikker grund. Det betyder dog ikke at der ikke kan køre en service.

Telnet er iøvrigt et dejligt værktøj:

debian:/home/rune# telnet 83.95.201.29 22
Trying 83.95.201.29...
Connected to 83.95.201.29.
Escape character is '^]'.
SSH-2.0-OpenSSH_4.2p1 Debian-7ubuntu3

debian:/home/rune# telnet 83.95.201.29 80
Trying 83.95.201.29...
Connected to 83.95.201.29.
Escape character is '^]'.

Mvh.