Re: [NETVAERK] Problemer med krypteringslængder

On Sun, 01 Oct 2006 18:31:58 +0000, Per Jørgensen wrote:

> Desværre finder jeg ud af min bærbare's netkort kan ved iwlist eth2 keys
> har kun 2 nøgler nemlig en 40/104 Bits. Hvis jeg piller WEP af kan jeg
40 => 64 bit : 5 tegn ascii
104 => 128 bit : 13 tegn ascii

Det burde derfor virke. Er dit problem ikke nærmere, at du har valgt en
ascii nøgle i AP, og glemmer at fortælle iwconfig, at den skal sende
nøglen som en ascii streng? iwconfig <interface> key s:hemmelignøgle

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen