Re: [NETVAERK] Trafikovervågning

Jesper Krogh wrote:

I sslug.netvaerk, skrev Christian Wix-Nielsen:

Hvordan kan jeg på kommandolinien se hvilke forbindelser der etableres til og fra maskinen. Jeg har på fornemmelse af noget står og modtager data eller sender data til en kinesisk maskine!!!

Jeg syntes at iptraf er ret lækker til denne slags ting.

Det kendete jeg godtnok ikke. Bare superlækker :-)

--
Med venlig hilsen
Carl Andersen http://www.vectorlinux.dk - Dansk portal for VectorLinux