Re: [NETVAERK] Alternativ til Leafnode

Hej Jesper.

Jesper Krogh wrote:

I sslug.netvaerk, skrev Rune Zimmermann:

Mit problem er at jeg arbejder på en uddannelsesinstitution, hvor der i morgen skal arholdes et kursus i brug af nyhedsgrupper, og jeg har ikke lige tid til at få Inn sat op og klar med feeds osv... :-)

Det kan http://www.pnx.dk eller hjælpe dig med :-)

Ja, jeg har været inde og kigge. Det kan være jeg melder mig snart :-)

Mvh.
Rune Z.