Re: [NETVAERK] Alternativ til Leafnode

Hej Jacob

Jacob Bunk Nielsen wrote:

Heller ikke hvis du spørger news.cybercity.dk?

Den vil desværre ikke snakke med mig :-(

Jeg har haft en peering med news.sonofon.dk - det var en sørgelig
historie :-\

Jeps :-)

Jeg har så adgang til en anden nyhedsserver med brugervalidering, og
her kommer så næste problem. Leafnode understøtter ikke
brugervalidering. Er der nogen der kender et alternativ?

noffle. Jeg ved dog ikke om den kan det du vil, men prøv selv at kigge
på den.

Eller nntpcache. Igen, jeg ved ikke om den kan det du vil, men prøv
selv at kigge.

Will doo...

Jeg har lavet en nødløsning med en statisk route til sektornets nyhedsserver så den tager turen ud igennem vores sektornetforbindelse i stedet for default GW (sonofon). Det virker, men.... jeg bryder mig ikke om at skulle lavet nettet mere kompliceret end højst nødvendigt :-)
Min FW har pt 17 interfaces og nu yderligere 4 såkaldte "policy routes" (vist en Astaro ting).

Jeg må se på det.
Tak

Rune Z.