Alternativ til Leafnode

Hej NG.

Jeg er så uheldig her på arbejdet at side på en Sonofon-forbindelse. Det er et problem hvis man ønsker at få adgang til news, for det kan Sonofon ikke levere.
Jeg har så adgang til en anden nyhedsserver med brugervalidering, og her kommer så næste problem. Leafnode understøtter ikke brugervalidering. Er der nogen der kender et alternativ?
Mit problem er at jeg arbejder på en uddannelsesinstitution, hvor der i morgen skal arholdes et kursus i brug af nyhedsgrupper, og jeg har ikke lige tid til at få Inn sat op og klar med feeds osv... :-)

Mvh.
Rune Z.