Re: [NETVAERK] windows X11 client?

Peter Makholm skrev:
Lasse <sslug@sslug> writes:

Hvad alternativ til cygwin findes der?
t�nker p� en fuld X client ikke bare putty
men stadig lille og simpel.

Hvad er dit problem med CygWin/X11?

Takker for alle ideerne, jeg har skam googlet rundt, men tænkte der
måtte være nogen med praktisk erfaring i dette der kunne sige lige
presis denne applikation er top nice
men jeg kan forstå der lidt delte meninger, så jeg vil da prøve
disse open source versioner.
Cygnus forvirre mig, da jeg ikke vil installer et helt posix system
under min windows, og jeg ikke lige kan gennemskue hvilke af disse
cygwin filer jeg skal bruge til en flad x client.
Er der i øvrigt nogen ef disse klienter der er i stand til en disconnect
som med rdesktop til win server, hvor min session bliver stående åben
og venter til jeg forbinder igen?
Og det samme med ssh og putty kan man det?
altså logge ind på sin server med putty, f.eks. sætte den til at scanne efter virus, disconnecte, og vende tilbage til sin session senere og se resultaterne?

Hilsen Lasse