TDC LDAP server + Thunderbird.

Hejsa....

Jeg her lidt problemer med TDC's LDAP server på adressen dir.certifikat.dk. Jeg kan saktens lave opslag i den via adressebog, men den eneste informatin jeg kan få fat i er fornavn, efternavn og e-mail! Intet sertifikat!? Jeg ved ikke hvorfor, jeg har sat alt op som det bør være...

Opsætning:
Funktioner>Indstillinger...>Redigering>Adressering>
LDAP-server er markeret og indstillet som følgende...

Navn: dir.certifikat.dk
Værtsnavn: dir.certifikat.dk
Base DN: c=DK
Port nummer: 389
Bind DN (L):
Retuner ikke flere end: 100
Scope (V): Underviveau
Søge filter: (objectclass=*)

Jeg ved ikke om det er min maskine, eller opsætning... eller om det bare den sedvanelige mangel på kompatebilitet med ting der ikke har det gyldne MS stempel...

Hilsen Lasse.