Spørgsmål omkring IPTABLES

Hej slugg

Da jeg sidder på en skole og er ved at lave en firewall ud af IPTABLES, hvor i den forbindelse har jeg lavet flere scripts - problemet med disse scripts løber jeg konstant ind i det samme problem!
Konfiguration:
eth0 --> WAN eth1 --> LAN eth2 --> DMZ

Mit konstante problem er følgende:
Hvordan får jeg lavet således at jeg har adgang fra LAN maskinerne til vores servere i DMZ (mail, www, SSH mm ) ?

Det er lykkedes flere gange at lave adgang udefra - men fra interne maskiner på LAN er der ikke tilgængelig adgang til DMZ serverne ....

Hvordan er denne kodestump ??? MVH
Per Jørgensen