DNS problem!

Jeg har installeret en Soekris som var meninge njeg skal bruge som firewall/router!
på denne har jeg sat DHCP - IPTABLES - og BIND9 op!
Dog oplever jeg efterhånden flere problemer med BIND - efter mange problemer fik jeg det endelig til at køre - men oplever nu at jeg ikke kan pinge ud af huset?
Er dette meget normalt! Min zone ser således ud:
$TTL 1D
@ IN SOA domæne.dk. root.domæne.dk.(
200608114 ; serial
84600 ; refresh
1800 ; retry
604800 ; expire
900) ; native cache TTL
;
;Navneserveren for dette domæne
NS domæne.dk.
;mailserveren for dette domæne
MX 10 atlantis.domæne.dk.
TXT "Min primære DNS"
;
;Standarthost afbilledet til IP-adresser
localhost A 127.0.0.1
aladin A 192.168.0.3
fedtmule A 192.168.0.2
atlantis A 192.168.10.10
;
mail CNAME atlantis
www CNAME atlantis
gw CNAME aladin
ns CNAME aladin

Min mål er at have et internt net til arbejdsmaskiner og en DMZ til servere.
Når jeg pinger rundt på mit interne net - er det extremt langsomt hvor hvis jeg pinger google - er det en unknown host! Der er hul igennem nettet og alt fungerer faktisk optimalt!

Det er en debian sarge der er installeret på Soekrisen!

håber I kan give et svar! Per