Svar: Re: [NETVAERK] Installation af Nagios

Hej

Jeg har genstartet Nagios hver gang jeg har ment det har været nødvendigt. Maskinen har også været rebootet.

I Apache error_log kommer en linie hvert 5. minut: [tid] [error] [client 127.0.0.1] directory index forbidden by rule: /var/www/html/

Jeg har indsat et par hosts og rettet hvad jeg mente skulle rettes. Et "Nagios-check" af konfigurationen melder heller ingen fejl.

Det er i øvrigt alle menupunkterne der ikke "virker".

Min Apache installation er en helt standard RedHat AS 4 update 3 distribution, hvor jeg bare har valgt at installere "ALT".

Med venlig hilsen

Hans F. Konrad
Datakontoret
Aarhus Universitet