Re: [NETVAERK] Realtek 8201cl

Keld Jørn Simonsen skrev:

Den Mon, 31 Jul 2006 18:34:32 +0000. skrev Intentus:

Jeg har lidt problemer med at "finde" et netværkkort til Mandriva 2006 64 Bit.

Bundkortet er et: ASRock 939Dual-SATA2 med et realtek 8201cl netværkskort. Lige meget hvad jeg gør, så vil den ikke oprette forbindelse til internettet. Har læst en del omkring problemet på nettet men er ikke blevet særligt klog af det.

Håber at nogen evt har stådt på samme problem.

Jeg har et lignende bundkort, med et netværkskort som ikke umiddelbart er
understøttet. Jeg har sat et ekstra netværkskort i, et gammelt kort som
er understøttet. Det virker fint. Og så når bedre tider kommer, så vil
jeg se efter om der findes en driver til det nye kort.

keld

Tak Keld.

Det har jeg gjort og nettet virker, så jeg kan få opdateret, surfe mm.