Re: [NETVAERK] WOL problem

Hej igen Hermed settings for eth0:
# ethtool eth0
Settings for eth0:
Supported ports: [ TP MII ]
Supported link modes: 10baseT/Half 10baseT/Full 100baseT/Half 100baseT/Full Supports auto-negotiation: Yes
Advertised link modes: 10baseT/Half 10baseT/Full 100baseT/Half 100baseT/Full Advertised auto-negotiation: Yes
Speed: 100Mb/s
Duplex: Full
Port: MII
PHYAD: 1
Transceiver: internal
Auto-negotiation: on
Supports Wake-on: g
Wake-on: g
Current message level: 0x00000007 (7)
Link detected: yes

Mit spørgsmål er så nu - Da det er en Ubuntu - jeg tester det med PT. HVordan kan jeg så lukke den ned korrekt så dette burde virke ???
Mere at jeg er efterhånden stokhamrende forvirret over hvordan jeg skal lukke maskinen ned efter at have prøvet så mange forskellige muligheder?

Man kan vel også lave et script - som man så kører som nedlukning - der lige sætter ethtool og derefter kalder denm korrekte lukningsmetode!

Donald Axel skrev:

On Sun, 30 Jul 2006 19:59:08 +0000 (UTC)