Mail problemer

Jeg har installeret postfix, mysql og courier-imap som i denne howto
http://workaround.org/articles/ispmail-sarge/, også har jeg SquirrelMail som
webmail. Jeg kunne godt tænke mig et modul der kan udfører autoreply,
 videresend mm, som så mange mailklienter kan.
Maskinen kører debian.

Men jeg ændrede nogle rettigheder for at for det til at virke i
SquirrelMail, men nu kan jeg ikke logge på imap serveren. Hjælp, jeg mener
jeg har rettet tilbage, men det hjalp ikke. Så har jeg prøvet med chmod 777,
hjalp heller ikke!

Er der nogen der har et godt svar?

mvh
Allan