Re: [NETVAERK] netklasse C

E. Sjørlund skrev:
niels andersen wrote:

10.0.0.0        -   10.255.255.255  (10/8 prefix)
172.16.0.0      -   172.31.255.255  (172.16/12 prefix)
192.168.0.0     -   192.168.255.255 (192.168/16 prefix)

takker for svarende
niels

Jo, det er jo fint nok, at du kom videre, men jeg savner stadig lidt om,
hvad det er du har læst hvor i Friheden. Den skulle jo nødigt være
formuleret på en måde, så den misforståelse kan opstå.

Det vil jeg prøve at give dig et svar på et bedre tidspunkt.
når jeg er bedre udhvilet og kan tænke tilbage på hvorfor jeg misforstod
teksten i friheden til at vælge.
hvis det er i orden ,vender jeg tilbage i tråden.

Hilsen Niels