Re: [NETVAERK] netklasse C

niels andersen <sslug@sslug> writes:

> Jeg har selv sat min router til nævnte interne adresse ,da jeg var
> overbevist og i god tro ,om jeg overholte reglerne for et klasse c net
> internt.

Hvem har bildt dig ind at du kunne vælge et hvilket som helst
c-klasse-netværk?

> men jeg må vel fremover holde mig inde for 192.xxx.xxx.xxx

Der er ikke godt nok, du skal holde dig inden for 192.168.x.y (eller
172.<16-31>.x.y eller 10.x.y.z).

.Henrik

--
Det er selvfølgelig altid lettere at få sparre til at lave noget
(fornuftigt) end at sætte sin arbejdsmaskine korrekt op.