Re: [NETVAERK] netklasse C

Henrik Christian Grove skrev:

Det interessante er nok hvorfor din maskine har haft det IP-nummeret, som sagt tilhører det et brasiliansk telefonselskab og bør ikke anvendes af andre. Til private net kan man f.eks. anvende 192.168.x.y-adresser og det er nok det du har taget fejl af.

.Henrik

Jeg har selv sat min router til nævnte interne adresse ,da jeg var overbevist og i god tro ,om jeg overholte reglerne for et klasse c net internt.
men jeg må vel fremover holde mig inde for 192.xxx.xxx.xxx
selvom jeg syntes at friheden til at vælge har været til at stole på.
.niels