netklasse C

Hej

Jeg må lige høre om dette er noget jeg har mis forstået
jeg har haft en linux box stående på en separat router
og har haft den til delt adressen 200.168.0.100
i.flg http://cvs.linuxbog.dk/admin/bog/netklasser.html
skulle dette ikke være en c net klasse adresse ?

for da jeg ved et uheld ramte mit interne link og regnet med en 404 fejl
kom der en hjemmeside op på spansk vil jeg gætte på.
http://200.168.0.100

håber på et fornuftigt / forståeligt svar
Niels